Translate (tłumacz)

czwartek, 13 marca 2014

Wiosna...

Aż nie chce się wierzyć, ze na dworze robi się ciepło. Uwielbiam takie dni. Najchętniej cały czas by spędzało się na dworze. No ale cóż, są też inne obowiązki. Chciałam jeszcze wspomnieć, że dawno żeśmy z Werą tu nie zaglądały. Szczerze mówiąc nawet nie miałam czasu. Ale teraz postaramy się to wszystko nadrobić.Już nie będę się więcej rozpisywać.Ale dodam jeszcze kilka słów. Baardzo długo zastanawiałam się co napisać w tym poście(i tak zleciał prawie cały miesiąc; oczywiście żart). Cóż znalazłam w internecie parę ciekawych filmików oraz zdjęć, jak zrobić kwiaty z różnych materiałów. A wiec:

                                           Ktoś z was rozumie coś z tego???





                                                                I kolejne:




                                                                  Moje ulubione:





                                                                   Pozdrawiam:D Wiki

1 komentarz:

Justyna Parucka pisze...

Śliczne kwiatki,