Translate (tłumacz)

poniedziałek, 31 marca 2014

Najnowsze zdjęcia ♥♥♥

Siemka! Niestety dawno nas tu nie było, no ale....  W dzisiejszym poście pojawią się najnowsze zdjęcia, jakie posiadamy. Znalazłam chwilę wolnego czasu więc postanowiłam coś dodać. U nas w gimnazjum są rekolekcje, więc jest trochę luzu. No ale przejdźmy do zdjęć:



                                             
                                         Moja wersja w loczkach ( Weronika jakby co :) )


                                             Te zdjęcie może trochę głupie- Wiki jedząca ciasto ( mmmm....pycha)



                                                 No i  z gitarą ♥

                                                               Cóż na dzisiaj tyle:)
                                                                                Do zobaczonka ....

3 komentarze:

Justyna Parucka pisze...

Fajne fotki na, których fajnie wyglądacie. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

Justyna Parucka pisze...

Dziękuję za tak miły komentarz. Zrobiłam nagłówek na Wasz blog. Znajdziecie go pod tym linkiem --> http://obrazki.elektroda.pl/8078499300_1396360146.png. Mam nadzieję, że się Wam on spodoba : )

Unknown pisze...

Śliczne zdjecia! :)