Translate (tłumacz)

poniedziałek, 3 marca 2014

Hej!, Hej:)

Siemka! Ogólnie to nienawidzę poniedziałków:) Dzisiaj ledwo wstałam z łóżka. Na szczęście, pomimo tego, że miałam aż 8 godzin w szkole to jakoś ten dzień minął.

W tym poście chciałabym napisać o Saga Zmierzch " Zaćmienie". Jest to moja ulubiona część z serii Saga Zmierzch. Film opart jest na podstawie książki Stephenie Meyer pt. " Zaćmienie". Jak wiadomo w główne role wcielili się:

Robert Pattinson:















Kristen  Stewart:











Taylor Lautner:















Ten film bardzo mi się podoba, chociaż jest horrorem, fantasy, a takie zbytnio do mnie nie trafiają:)


                                              Bardzo polecam go :P









                                                                                    Na dzisiaj koniec
                                                                                            W.
                                                                                  3majcie się! :D

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czemu ta część??

Werciuś i Wiki:) pisze...

Niestety nie rozumiem pytania. Ta część ponieważ jest to moja ulubiona. Jak wiadomo film Saga Zmierzch jest podzielony na części:)

Anonimowy pisze...

Co ci się w tej części najbardziej podobało??

Werciuś i Wiki:) pisze...

Bardzo mi się podobała scena rozmowy Edwarda i Jacoba w namiocie-Edward pokazał się ze strony tego szlachetnego ;) Poza tym w "Zaćmieniu" jest dużo ciekawej akcji :)