Translate (tłumacz)

poniedziałek, 10 lutego 2014

Zapomniane karteczki ... :)

Siemka! Dzisiaj postanowiłam wrócić do przeszłości... Pamiętacie karteczki. Różne animacje, zwierzęta, postacie z bajek:) Szczerze mówiąc zbierałam te karteczki i wymieniałam się nimi z koleżankami jak miałam około 6-8 lat. Do dzisiaj je jeszcze mam. Niezapomniane chwile na szkolnych przerwach...Hahah aż się śmiać chce. Robienie pierwszych interesów :) Stare czasy. Tak jak już wcześniej wspomniałam nie wyrzuciłam ich jeszcze, z nimi wiąże się dużo ciekawych przygód, niezapomnianych chwil. I na pewno nie trafią one do kosza w przyszłości..:)
A wy zbierałyście/ zbieraliście? 
 
                                                       Niezapomniany Kubuś Puchatek :)


I ta syrenka...


Barbie....:P

I jeszcze jedna Barbie...

Ta rudowłosa BLOOM! :))

Ach te sweetaśne kotki:D

i pieski....

karteczki z Hannah Montana ( to była moc)

Te High School Musical ogarnęło cały świat - gwiazda Sharpay ( wolałam Gabriella)


Serdeczne pozdrowionka dla czytelników - Weronika ♥♥♥
                                                          

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Też kiedyś zbierałam karteczki ;d
http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/