Translate (tłumacz)

piątek, 7 lutego 2014

nudyy...

Hej:) Trudno uwierzyć mi że minął mi już jeden tydzień ferii. Zadziwiające jest to ze mi się nudzi ale też mi sie nic nie chce. No wiec gdy ogarnęłam się zabrałam do gitary. Co prawda dopiero się uczę ale ściągnełam sobie akordy do Tak blisko R. Brzozowskiego i Małe rzeczy S. Grzeszczak. Szukając jakiejś łatwej piosenki natknęłam się na ten filmik. Otóż kto nie pozna tej melodii. Słuchając tego i początku piosenki Zawsze tam gdzie ty(szczególnie początku) rozmażyłam sie. Wyobraziłam siebie na jakiejś światowej gali i ja gram albo na choćby posiedzeniu rodzinnym. Stwierdziłam, że długo marzyłam o gitarze i postanowiłam sobie że kiedyś nauczę sie tego i osiagnę swój cel.  A oto filmik:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lqF9Md1gmWU

On jest boski!♥

Jeszcze podziwiałam (ale już mniej) Aleksandre Burke Halleujah. Boże jaka piękna piosenka. 
Pozdrawiam Wiki;D




    1.  

    Brak komentarzy: