Translate (tłumacz)

poniedziałek, 2 września 2013

I już po rozpoczęciu.... :D

Siemka! Dziś piszę do was ja- Weronika. Już po rozpoczęciu roku szkolnego. Dzisiaj był nasz pierwszy dzień w gimnazjum. Chodzimy do Ic. Ludzie całkiem spoko. Chodzimy z prawie wszytskimi dziewczynami do klasy, z którymi chodziłyśmy do podstawówki :/. Ogólnie to ja osobiście się trochę stresuje, dlatego że trochę boję się 3 klasy. Ale naszczęście w drugiej mam moją kuzynkę :)♥ No, cóż takie życie, a wam jak zleciało rozpoczęcie roku ? KOńczę PA i buziaczki Weronika ♥♥♥

 

A to moje nowe przeróbki zdjęć- podobają sięę ??? :)))

4 komentarze:

lucky lady pisze...

Śliczne zdjęcia!
Nie ma sie czego bac,ja juz jestem dawno po szkole,i szczerze chetnie bym do tych czasow powrocila :)
Potem bedziesz to miło wspominac Kochana!:)
Buziaki :*

Anonimowy pisze...

Dzięki:) Może i masz rację ...

karmel♥ pisze...

Fajnie było :D
tylko szkoda, że nie ma już wakacji ;//
obserwujemy? jeśli tak to zaobserwuj i napisz w komentarzu
diylikeit.blogspot.com :)

Antolka95 pisze...

Świetny blog!
Zachęcam do obserwacji mojego bloga ;)
Odwdzięczę się :)
__________________________________
antolka95.blogspot.com