Translate (tłumacz)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pani domu- Weronika i Wiktoria

Hej!




Dzisiaj  mama pojechała na wycieczkę. Więc my rządzimy całym domem. Przed chwilą skańczyłyśmy sprzątać po obiedzie. Także był dzisiaj kurier, kóry przyniósł już ksiązki do szkoły.( o mój Boże)!!! Teraz mam chwilę wolną dla siebie- więc piszę. To już tydzień odkąd prowadzimy ten blog...:) ( okrągła rocznica, hah xD) Wszystkie zdjęcia które były mniej więcej teraźniejsze skończyły się.... No więc. Ale znalżłam zdjęcie  z 4 maja 2013r. A naaa tym zdjęciu UWAGA UWAGA jest cola,którą pił PECTUS. POnieważ PECtus jest moją rodziną . Faktycznie to mężem kuznki mojej kuzynki. Ale jakaś rodzina jest. Więć postanowiłam wstawić to zdjęcie.

 Ok kończę. Pozdrowionka Weronika : DDD



2 komentarze:

ALISZ pisze...

Kurczę przypomniałaś mi że muszę kupić książki do szkoły haha ;)

Werciuś i Wiki:) pisze...

HAh xD :)