Translate (tłumacz)

wtorek, 6 sierpnia 2013

Na początek...

Cześć!!! Jesteśmy siostrami (bliźniaczkami), jak sama nazwa wskazuje niczym się nie różnimy(w zasadzieXD). Ale łączą nas wspólne pasje(prawie). Nasze imiona to Weronika i Wiktoria. Mamy 13 lat. Urodziny obchodzimy 1 września( ale pech - początek roku szkolnego). Posty będziemy dodawać na zmianę. Postaramy się codziennie lecz nie obiecujemy. Nasz blog będzie głównie o fryzurach, może coś wspomnimy o artystach, ale przedewszystkim będziemy pisać o codziennym życiu nastolatek. Weronika umie bardzo ładnie czesać, ale ja wogóle sie do tego nie nadaję. Z kolei Weronika mówi o mnie tak: ... to co, że jesteś ode mnie starsza o 5 minut, ale jestem bardziej crazy(*jakie jaja). Ja się z tym wogóle nie zgadzam. Od Werciuś: " hahahah :P". Na dzisiiaj koniec. 
                  
                          
                                                                  Pozdrowionka dla wszystkich :D
                                                                        3majcie się...

                            




Zgadnijcie która to Weronika , a która Wiktoria             


                                  Powodzonka..:)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Powodzenia w blogowaniu ;) !
Może obserwujemy? :D
http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

Werciuś i Wiki:) pisze...

Dzięki Bardzo chętnie:)