Translate (tłumacz)

wtorek, 27 sierpnia 2013

Już za tydzień...

Siemka wszytskim.. Nie wiem czy ja już tylko żyję szkołą, ale już za tydzień będzie po pierwszym dniu w szkole. A w niedzielę za tydzień będę obchodzić moje 13-naste urodziny :) No, ale mniejsza z tym. Dzisiaj właściwie to nic nie robiłam, nie było szału. i tylko tak krótko... :D Ogólnie to byłam znów na zakupach ale spodni jak nie kupiłam tak nie kupiłam. Ale za to kupiłam trampki na w-f. Z tego typu jak się rozlecą to się kupi drugie :P NO i jak bym mogła zapomnieć też kupiłam skarpetki. Wiki kupiła sobie takie słodkie miętowe w białe groszki. Po prostu słodziutkie. Nie dawno nauczyłam się robić koka kokardę... Wszystkie fryzury umiem na pamięć w teorii, ale w praktyce to tak niezbyt. A jak przychodzi, że się trzeba fajnie uczesać to nic nie wychodzi:( OKKok. Kończę..... :D Do zobaczyska jutro (prawdopodobnie ) :DDD

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Fajny post, jednak dam ci taką małą radę i pod każdym postem daj chociaż jedno zdjęcie ;)
http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/