Translate (tłumacz)

piątek, 30 sierpnia 2013

Inny wygląd bloga ♥

Hej! :D Wczoraj z Wiką ustalałyśmy nowe tło i układ bloga. NA teraźniejszy czas to jeszcze nie koniec zmian. Ponieważ wczoraj się tak wkurzyłam na mojego grata ( w sensie komputer), że nie miałam już siły robić na nim cokolwiek, ponieważ się ciągle zacinał, a ładował się ŁOOOO BOŻe... Ok. Ale mniejsza z tym. Dzisiaj znów byłam na zakupach. Konkretnie jechałam po spodnie na w-f i takie różne pierdułka do szkoły: długopisy, ołówki, karteczki samoprzylepne. Nie mogę się oprzeć karteczkom samoprzylepnym. A teraz moje arcydzieło.. chciałam wstawić na nasz nagłówek, ale nie wiem dlaczego nie chciało się wstawić i teraz jestem w tak zwanej " kropce " :DD ♥ Ale pokaże drugie. Ale to mi się zbytnio nie podoba. OK. TO PRAWDOPODNIE DO JUTRA: Weronika ....

 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Świetne te zmiany :) . Również uwielbiam karteczki samoprzylepne . Również obserwuje .

karmel♥ pisze...

dodajcie sobie jeszcze nagłówek i bd świetnie ;)
obserwujemy? jeśli tak to zaobserwuj i napisz w komentarzu
diylikeit.blogspot.com