Translate (tłumacz)

wtorek, 30 grudnia 2014

Ostatni dzień starego roku:(

      Hej! I już niedługo Sylwester. Niestety z Weroniką  będziemy "siedzieć" w domu. Ale co roku mamy tradycję, że spędzamy go przed telewizorem z dwójką lub polsatem. Uwielbiam te koncerty:D
Mam wrażenie, że rok 2014 przeleciał bardzo szybko. Podsumowując stwierdziłam, że ten rok najgorszy nie był. Ale do najlepszych nie zaliczam go. Dziś grałam na pianinie, właściwie to uczyłam się grać melodii z "Piraci z Karaibów". Nawet wychodzi;) Moim marzeniem jest nauczyć się grać na pianinie piosenki "Forever Young". Dzisiaj trochę próbowałam, ale zostawiłam sobie już na jutro. Siadłam do lekcji lecz po pięciu minutach stwierdziłam, że nie ma to sensu i mam jeszcze dużo czasu i pomyślałam, że obejrzę sobie z Werą film bardzo polecany przez mojego brata "Bodyguard" z Whitney Houston. Przyznam, że tez mi się spodobał. Dlatego polecam go również wam. Pozdrawiam Was i życzę szampańskiej sylwestrowej imprezy:D


Brak komentarzy: