Translate (tłumacz)

niedziela, 3 sierpnia 2014

Wakacje, wakacje i za niedługo po wakacjach... :)

                                                                                  
















Cześć Misiaczki:) ( dzisiaj takie milutkie przywitanie) Już ponad połowa wakacji mi przeleciała. :(  Ale dobrze, że jest jeszcze ten miesiąc. U mnie pada, pada i pada od samego rana. Niestety przez cały lipiec nie udało nam się napisać posta z czego ja jestem niestety niezadowolona. Miałam nadzieję, że w wakacje jakoś to wszystko nadrobimy, ale w roku szkolnym wcale, a w wakacje jak widać...

 Ostatni tydzień lipca byłam razem z Wiką na koloniach w Wisełce. Specjalnie zabrałyśmy aparat żeby trochę powstawiać zdjęć na bloga:)



Powyższe zdjęcia przedstawiają piękny punkt widokowy znad klifu:)

Ten obrazek przedstawia Johny Depp ( film pt."Piraci z Karaibów")











Płyniemy na wyspę Uznam :)






Latarnia w Świnoujściu.

Statek Unity Line, który płynie do Szwecji.. :)

Wika...:P



I znów zdjęcia z Muzeum Figur Woskowych w Międzyzdrojach:
Najgrubszy człowiek świata.
Facet z kwadratową głową.
Pani Michelle Kennedy i pan Barack Obama
Jan Paweł II i Lech Wałęsa
Niemiecka tenisistka Steffi Graff
Bokser ( nie pamiętam jak się nazywa) 
Francuska, która ma największy obwód w biodrach :)






Ok:) Dziś to chyba na tyle. Pozdrowionka :D
W.
                                                                             

                                                         


                                                                           

                                          











































Brak komentarzy: