Translate (tłumacz)

niedziela, 5 stycznia 2014

Śmieszne nasze rozmowy :D

Siemka! Dzisiaj piszę znów ja-Weronika. Postanowiłam zrobić post o śmiesznych naszych tekstach. Zacznijmy od dzisiejszego.

1.Jestem z Wiktorią w kościele i ...
- Teraz kasa?- pytam się Wiki
- Nooo..... :) ! - Wika mi odpowiada
xd

2. Jedziemy z kościoła i.....
- Jesteś rozwinięta jak papier toaletowy!- Mówię do mojej starszej siostry Hani
- hahahah- Hania zaczyna się śmiać... :)
- Jesteś zakręcona jak koło od tira!! :O - znów mówię do Hani
- A ty jesteś zakręcona jak wieczko od słoika...:)- mówi do mnie Hania :DDDD

3. Po Wigilii ja z Wiktorią dawałyśmy koncert na keybordzie ( grałyśmy kolędy) i mi się coś pomyliło i od początku zaczęłam grać, a mój brat Janek ( o wiele lat starszy ode mnie ) mówi:-
- Dziewczyny podobno na  Muratorze w kościele szukają organisty
- hahahh- my z Wiką nie umiałyśmy wytrzymać

4. Wika mi wczoraj zadaje pytanie na asku
- Lubisz Scooby Do?
- A ja się do siebie śmieje?

Nie wiem jak wy, ale ja czasami oglądam xd



Kilka śmiesznych zdjęć z obczajania neta: (P.S Jak mi się jeszcze coś przypomni to będę pisać :DD)














2 komentarze:

Patrycja pisze...

Świetne rozmowy :D
KLIK-BLOG

Anonimowy pisze...

Hahah! Śmieszne zdjęcia :)