Translate (tłumacz)

wtorek, 14 stycznia 2014

Ciekawostki...

Hmmm...Cześć!Od dawna mnie tu nie było(Wiki). Postanowiłam napisać posta . Dziś były trochę luźniejsze lekcje. Długo myślałam z Werą nad dzisiejszym postem i postanowiłam napisać część pierwszą na temat ciekawostek dbania o paznokcie. Kolejne części ukarzą się niebawem w następnych postach.

Dłonie i paznokcie
Przede wszystkim nabierz nawyku używania kremu do rąk, by nadać im miękkość, pobudzić paznokcie do wzrostu i wzmocnić je.
Wiele osób ma nawyk obgryzania paznokci. Lecz bywa czasami bolesne i trochę głupio wygląda.
Jak wiadomo manicure trzeba zacząć od spiłowania paznokci(nie wolno obcinać nożyczkami, ponieważ się kruszą i będą mieć tendencje do łamania). Następnie przez kilka minut wymocz czubki palców w ciepłej wodzie, osusz je, zastosuj krem do rąk, odsuń skórki i pomaluj paznokcie na kolor bezbarwny lub na jakiś inny. Aby odsunąć skórki, wmasuj trochę specjalnego kremu w skórę u nasady paznokcia. Następnie delikatnie odsuń skórki przy pomocy pałeczki higienicznej.
Paznokcie u nóg obcinaj obcinaczem do paznokci wzdłuż linii prostej.

Na ratunek paznokciom

  • najlepszy pilnik będzie szklany lub papierowy
  • nie wycinaj skórek, lepiej je zmiękczać specjalnym preparatem i odsuwać
  • myj ręce letnia wodą i mydłem, do prac domowych zakładaj gumowe rękawice
  • używaj kremu do rąk po każdym umyciu (szczególnie kiedy masz przesuszoną skórę)
  • jeśli paznokcie łamią się lub rozdwajają swoją dietę wzbogacić o wapń, magnez i cynk oraz witaminę B6 
  • maluj paznokcie tylko na specjalne okazje, używaj bezacetonowego zmywacza z odżywką
Nie są modne długie, szponiaste paznokcie; niezbyt długie opiłowane migdałek lub prostokąt do szkoły styl francuski lub kolor pastelowy, na wyjścia - kolor dowolny. Raczej bez kryształków i koralików.

Mam nadzieję, że te wiadomości jeszcze nie raz się przydają. Pozdrawiam:DD Niebawem ukaże siekolejny nasz wspólny z Werą post o fryzurach. Oto kilka zdjęć, które spodobały mi się w internecie. Pozdrawian:DD






1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super paznokcie ;D