Translate (tłumacz)

czwartek, 21 listopada 2013

Niecodzienne...

Cześć! Długo się zastanawiałam(Wiki), o czym napisać dzisiejszego posta, aby was trochę zainteresować. Oprócz tego, że byłam dziś w szkole(strasznie mi się dłużyło) grałam trochę  na gitarce (stawiam pierwsze kroki). A teraz pisząc to słucham Break Down Kase and Wreathow. Mój pomysł na dzisiejszy post to Madame  Tussads, czyli Muzeum Figur Woskowych Madame Tussads w Londynie. Szczerze mówiąc od dawna mnie interesuje, wręcz jestem tym zachwycona. Najbardziej zaciekawiona jestem figurami znanych piosenkarzy i aktorów. Oto, które najbardziej mi się spodobały:

Marilyn Monroe, a to jej figura:



Angelina Jolie:


Beyonce:



Elżbieta II:



Jan Paweł II :



Barack Obama :


Robert Pattison:


High School Musical(Zac Efron):

Justin Bieber :



Michael Jacson:



Lady Gaga :




Myślę, że się podobał. Pozdrowionka dla wszystkich(którzy wejdą na bloga:))) )

4 komentarze:

Justyna Parucka pisze...

Nigdy nie byłam w takim muzeum. Szkoda, że te pierwsze zdjęcia są nie wyraźne. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

Nika pisze...

Kurde ja też nie miałam okazji byc w takim miejscu;)

Unknown pisze...

chętnie odwiedziłabym to miejsce ;)

Lamia Riae pisze...

Zawsze chcialam sie wybrac do takiego muzeum

Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)