Translate (tłumacz)

piątek, 20 września 2013

I już jesień :)...

I już jesień. No cóż... Zacznę od tego, że dzisiejszy post będzie o jesieni. Niestety obiecłyśmy z Wiką post o modzie dodać już bardzo, bardzo dawno temu i jako nie wyszło, ponieważ jest straszne zabieganie ze szkołą. Na teraźniejszy moment to konić wstępu. Jak widomo jesień ma swoje plusy i minusy. Ja staram się osobiście dostrzegać same plusy no, ale nistety minusów nie da się ukryć: krótszy dzień, pora deszczowa, poranki zimne .... No a plusy: piękny krajobraż, bliżej świąt Wielkiejnocy itd. Ja najbardziej ze wszystkich pór roku lubię jesień:) A wy?.. Pozdrowionka Weronika:DD






8 komentarzy:

Unknown pisze...

oh piekne zdjecia!

Madam Style pisze...

Bardzo fajnego bloga macie. ;)
Może obserwujemy?
Zapraszam do mnie
http://madamstyle.blogspot.com/

Werciuś i Wiki:) pisze...

Dzięki:) BArdzo chętnie ...:))

fashboom pisze...

bardzo ciekawy blok ;) świetne zdjęcia ;)
wzajemna obserwacja ?:) ja już, teraz liczę na ;)

cieplutko pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

Z chęcią bym obserwowała, ale niestety nie macie przycisku do obserwacji ;p

Unknown pisze...

u mnie tak pieknej jesieni nie ma :c jeszcze czuję , że troche trwa lato, chociaż zimno na dworze :c

Justyna Parucka pisze...

Najbardziej w jesieni podobają mi się jej kolory. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

fashboom pisze...

Kurcze bardzo chętnie bym zaobserwowała ale niestety nie ma nigdzie gadżetu z przyciskiem :)