Translate (tłumacz)

piątek, 9 sierpnia 2013

Sprzątanie i kotki :)

Hej! Dzisiaj wstałam ok. 10h. Ogólnie to piszę teraz tak na szybko, ponieważ za chwilę bedę piec placki ziemniaczane :D Główne zajęcie na dzisiejszy dzień to miałam gruntowne sprzątanie kuchni. Wszystko powyrzucałam z szaf( talerze, garnki i wgl.). Właśnie przed chwilą skończyłam. Ciągle chodzi mi po głowie piosenka One Direction "one way or another". Mam w domu takie dwa malutkie, sweetaśne, rude kotki. Więc wymyśliłam, że jak będę je wołać to tak : " ...One way or another I’m gonna find ya I’m gonna kici, kici, kici...", a nie tak jak to powinno brzmieć : " ...One way or another I’m gonna find ya I’m gonna get ya get ya get ya get ya... ". No trochę śmieszne. Ciekawe co sobie sąsiedzi pomyślą ;P Planuję już wakacje od początku lipca, ale jeszcze nigdzie nie wyjechałam. Początkowo miało być to miasto Darłowo, ale niestety nie doszło do skutku. Potem coś mama wspominała o Świnoujściu, ale niestety też żeśmy nie pojechali. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze gdzieś wyskoczyć w tym roku na wakacje.. :) Przez ten czas wakacji spotkałam wiele znajomych i nauczycieli. POzdRo! Dzisiaj post pisała Werciuś xd :DD

Brak komentarzy: